never for money, always for love

hej dystra måndag

Publicerad 2012-08-06 18:50:13 i

sitter hemma och kollar lite vänner avsnitt. har bara haft körlektion idag sen jag har jag inte gjort så mycket, förutom att jag har fixat med mitt nya bedset från ikea. ska bli skönt att gå & lägga sig ikväll i en nybäddad säng. ska även snart ta en dusch, ännu bättre. ska till mjölby imorgon igen med pappa. ska träffa syrran och samtidigt lämna ett till lass med flyttgrejer. sen ska vi en sväng till ikea igen så ska syrran få handla lite mer. sen ska jag och pappa dra till linköping som är 20 minuter från mjölby och kolla på bryan adams för tredje gången. ska bli najs! sen på onsdag blir det småland & farmor i några dagar. ska blir riktigt trevligt! fast det känns som om jag kommer missa mycket hemma, menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Irene Teresia Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela