never for money, always for love

midsommar!

Publicerad 2012-06-24 13:28:59 i

märkte just att blogg.se såg lite annorlunda ut, men det funkar det med!
har varit på kusten över midsommarhelgen med joel & hans kompisar och även nathan, julia & jacob, har varit skitgött. det har visserligen regnat det mesta, men det har gått bra ändå. kom hem igårkväll och då var jag svintrött och då orkade jag inte blogga. idag har jag hjälpt syrran med flytten och nu är jag påväg till herrljunga för att fira min kusin som fyller 30. sen blir det hem och fortsätta hjälpa syrran och hennes pojkvän. de ska nämligen bo hos oss en månad nu innan de kan flytta till mjölby där syrran ska gå en tågutbildning. så de blir fullt hus nu i en månad, men det ska nog funka ändå. bara 28 dagar kvar till min födelsedag förövrigt, helt okej!
/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Irene Teresia Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela