never for money, always for love

laserlight

Publicerad 2012-07-18 00:23:30 i

min dag har bestått av 2 timmars nötande av körkortsteori, vänner tittande, övningskörning & färgning av håret. fick bli svart igen. har även fått en nytt kusinbarn som heter Hanna :)
idag fick jag ett samtal från nlt och de sa att de ville intervjua mig närmre om min 18årsdag. för ett tag sen hade jag nämligen skickat in ett formulär till familjesidan om att jag fyllde år och de fick även en bild på mig. det var frivilligt men jag gjorde det för skojs skull. och nu vill de tydligen snacka lite närmare med mig. aja, kan ju vara kul antar jag! så det blir att gå dit på torsdag. imorgon ska jag läsa lite mer teori, sen får vi se vad jag hittar på! kanske blir att kolla på filmen cockpit med mamma&syster. hört att den ska vara ganska bra! godnatt!
saknar joeeeeel!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Irene Teresia Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela