never for money, always for love

beslutsångest

Publicerad 2012-07-28 22:46:52 i

vilken seg dag det har varit! vaknade upp ganska pigg, och trodde att jag skulle slippa att vara bakfull, men nej, har varit trött, seg och haft lite smått huvudvärk hela dagen. har tagit två sovstunder...sen har det ju varit kasst väder så det har ju inte funnits så mycket att göra. igår var det grillning & traktorrace i södra lundby, dock kollade jag inte så mycket på racet menmen! imorgon blir det en heldag med bara övningskörning och teori. måste fokusera ordentligt på det. har så jävla svårt för teori. aja, ska fortsätta kolla på vänner nu, hejs!
har så svårt att välja mellan dessa klänningar. behöver en sommarklänning och jag gillar dessa två men jag vet inte riktigt vilken jag vill ha. vill helst prova dem först men vet inte riktigt om man får skicka tillbaka dem om man inte gillar dem. kanske ska kolla lite andra sidor. får tänka lite till helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Irene Teresia Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela