never for money, always for love

första dagen på sommarlovet

Publicerad 2012-06-16 23:22:08 i

en sak ska jag allt säga, gud vad jag hatar spindlar! det hänger en utanför mitt rum varje kväll. och inte en liten heller! snart åker den på stryk! blä.
just nu ligger jag iaf i sängen och lyssnar på musik. kan inte sova och är inte så särskilt trött heller. omvändning av dygnet börjar redan... great (y) ne jag ska försöka sova nu, får verkligen inte vända om dygnet den här sommaren. blir så jobbigt i slutet när man ska vända tillbaks.
nu när alla studenter har tagit studenten, så är jag rätt så taggad för nästa år då det är min tur!! kommer bli den bästa tiden i mitt liv. bara några månader kvar tills det är dags att hyra klänning & allt som tillhör studenten!
nu är det förövrigt bara 34 dagar kvar tills min födelsedag. inte helt fel! goodnight people!

/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Irene Teresia Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela