never for money, always for love

borta bra, men hemma bäst. eller?

Publicerad 2012-07-10 17:32:10 i

hejhopp, har inte kunnat blogga så mycket pågrundav att jag inte har varit hemma så mycket. jag har spenderat rätt mycket tid hemma hos joel, men i helgen var jag faktiskt i göteborg på reunion med språkresan. vi blev visserligen bara 6 pers men det är alltid något. jag fick en stor påminnelse om hur mycket jag har saknat dom och språkresan. idag är det exakt 2 år sen jag åkte till Brighton. det var nog det bästa jag har gjort. och i helgen var det så himla skönt att kunna få vara med dessa personer igen och bara ha det så jävla bra i storstan. vi planerar faktiskt redan en ny reunion men den blir antagligen i stockholm, men det ska nog gå bra ändå!
iallfall, nu är det bara 11 dagar kvar tills jag fyller 18, är ganska så taggad!
dom dagarna som kommer nu kommer jag vara hemma rätt ofta eftersom joel både jobbar och sedan åker på roadtrip i 9 dagar. han missar tyvärr min födelsedag men vad kan man göra. han får skaffa en riktigt bra present helt enkelt ;) ska försöka fokusera på körkortsteorin dessa dagar med. har nämligen bokat uppkörning om några veckor!
mina föräldrar och syskon kommer hem på lördag från västerås, så det är bara jag, syrran och hennes pojkvän hemma. gött! dock inte lika gött att dom snor min säng, så jag får sova i en 90 säng. det har jag inte gjort sen jag var typ 5. usch!
menmen, ha det gött. hejs!
(hoppas att ni orkade läsa allt!)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-07-12 00:04:12

Det var härligt att ses igen. Lycka till med körningen.

PS! Vad gullig Richard är på fotot :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Irene Teresia Larsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela